עגלת קניות

חפש לפי מחיר

חפש לפי קטגוריה

מכונות לתפירת תיקים ונעליים 

מכונות תפירה עברו דרך ארוכה מאז הומצאו לראשונה במאה ה -18. כיום, ישנן מכונות ייעודיות לסוגים שונים של תפירה, כולל מכונות תפירה לנעליים ותיקים. מכונות אלה מתוכננות להתמודד עם בדים וחומרים עבים במיוחד המשמשים לייצור נעליים ותיקים, והן מציעות מגוון תכונות שהופכות אותן לכלי שימושי חשוב ביותר עבור כל מי שעובד בתעשיית תפירת תיקים ונעליים 

מציג את כל 5 התוצאות

בימים הראשונים של ייצור נעליים ותיקים, כל התפרים נעשו באופן ידני. עם זאת, עם כניסתה של מכונת התפירה הייעודית לנעליים ולתיקים, ניתן היה לייצרם במהירות וביעילות רבה יותר. ככל שהביקוש לנעליים ותיקים גדל, כך גדל הצורך במכונות תפירה מיוחדות המתאימות להתמודד עם האתגרים הייחודיים של עבודה עם חומרים כמו עור, לבד, ויניל וכו'.

מכונות תפירה לנעליים ותיקים מגיעות עם מגוון תכונות שנועדו להפוך את תהליך התפירה למהיר ויעיל יותר. אחד המאפיינים החשובים ביותר של מכונות אלה הוא יכולתן להתמודד עם בדים וחומרים כבדים. נעליים ותיקים עשויים לרוב מעור עבה, או קנבס שמכונת תפירה רגילה אינה מתאימה לעבודה איתם, לעומתה, מכונות תפירה לנעליים ותיקים מצוידות במנועים רבי עוצמה ומחטים כבדות שיכולות לחדור אפילו את החומרים העבים ביותר בקלות.

תכונות אחרות של מכונות תפירה לנעליים ותיקים כוללות רגלי לחץ מיוחדות, אורכי תפר מתכווננים וחותכי חוטים אוטומטיים. תכונות אלה מאפשרות לתפור עיצובים ודפוסים מורכבים בקלות, והן מבטיחות שכל תפר יהיה עקבי, חזק ומדויק. עם זאת, ראוי לציין כי מכונות אלה בדרך כלל אינן מתאימות לשימוש ביתי, שכן הן גדולות, כבדות ויקרות.

הירשנזון מכונות תפירה לכל מטרה. 

אם אתם מחפשים מכונת תפירה לנעליים או תיקים, חברה אחת שכדאי לשקול היא הירשזון. אנו מתמחים ביבוא כל סוגי מכונות התפירה, כולל אלה המשמשות לייצור נעליים ותיקים. בהירשזון עובדים עם מגוון חברות ייצור, כמו למשל HOLLAND  גלובל – יצרנית מכונות תפירה וציוד למתפרות, TYPICAL INTERNATIONAL  טיפיקל – מכונות תפירה, ZOJE  זושה – יצרנית מכונות התפירה הגדולה בעולם וחברות נוספות. 

בקטלוג שלנו תוכלו למצוא מכונות המתאימות לכל צורך ותקציב. בין אם אתם עסק קטן או חברת ייצור גדולה, צוות שירות הלקוחות של הירשזון ישמח לעזור לכם למצוא את המכונה המתאימה לצרכים שלכם בדיוק. 

 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

Call Now Button דילוג לתוכן