מה היא מכונת תפירה מומלצת ?  1. קלה לתפעול 2. קומפקטית 3. חכמה  4. אמינה  5. שירות זמין לכל בעיה.  מכונות התפירה מבית ELNA מומלצות לתופרים מקצועיים וחובבים כאחד, חלק מהדגמים מתאימים לתפירה כמותית ולסוגי בדים מסוימים וחלק לשימוש קליל כמו תפירת ווילון/ תחפושת לילד/ תיקונים שונים. נשמח להתאים לכם מכונת תפירה מומלצת לכם לפי הצרכים והתקציב. פירוט נוסף על איך לבחור מכונת תפירה מומלצת ויתרונות של כל מכונה  כאן למטה

כיצד לבחור את מכונת התפירה המתאימה?

תפירה היא תחביב מהנה ומתגמל המאפשר ליצור פריטים ייחודיים ומותאמים אישית לתופר.ת או לבני המשפחה / חברים. אם אתם תופרים מתחילים, בחירת מכונת התפירה הנכונה יכולה להיות מעט קשה שכן עם כל כך הרבה מותגים, דגמים ותכונות שיש לקחת בחשבון, קצת קשה לדעת היכן להתחיל ועדיין, הנה לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את הדרך בתוך סבך החוטים.

1. תקציב

אחד הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מכונת תפירה למתחילים הוא מסגרת התקציב. מכונות תפירה מגיעות בטווח רחב של מחירים, החל מ – 1500 ש”ח ועד מעל 5000 ש”ח. בתור תופרים מתחילים, אין צורך לשבור תכנית חיסכון על מנת לרכוש מכונת תפירה, ניתן בהחלט למצוא מכונה באיכות טובה במחיר סביר, שתהיה גם איכותית וגם תחזיק למשך זמן.

2. סוג המכונה

ישנם שני סוגים עיקריים של מכונות תפירה: מכניות ואלקטרוניות. מכונות מכניות מופעלות באופן ידני, ללא תכונות ממוחשבות והן נוטות להיות פחות יקרות ולכן נחשבות לבחירה טובה לתופרים מתחילים. מכונות אלקטרוניות, לעומת זאת, ממוחשבות ומגיעות עם מגוון תכונות כגון השחלת מחטים אוטומטית ותפרים מובנים. מכונות אלה נוטות להיות יקרות יותר אך מציעות יותר נוחות ורבגוניות.

3. תפרים

מספר התפרים שמכונת תפירה יכולה לבצע הינו פקטור חשוב שיש לקחת בחשבון. בתור תופרים מתחילים, אתם לא צריכים מכונה עם מאות תפרים, אלא עם כמה תפרים בסיסיים וחיוניים כמו תפר ישר, תפר זיגזג ותפר לולאה לכפתורים. חפשו מכונה שמציעה לפחות את התפרים הבסיסיים הללו, ושקלו אם אתם רוצים תפרים דקורטיביים נוספים לפרויקטים עתידיים.

4. קלות השימוש

לתופרים מתחילים, מומלץ לבחור מכונה קלה לשימוש ולהבנה. חפשו מכונה עם תצוגה ברורה וקלה לקריאה, ובידקו את הגודל והמיקום של הלחצנים והידיות השונות.

5. גודל ומשקל

הגודל והמשקל של מכונת תפירה למתחילים הינם גם פקטור אותו יש לקחת בחשבון. אם אתם מתכננים לקחת את המכונה שלכם לשיעורי תפירה או סדנאות, תרצו משהו קל משקל ונייד. מצד שני, אם יש לכם חלל / חדר תפירה ייעודי בבית, מכונה כבדה יותר עשויה להיות יציבה ועמידה יותר.

6. מותג ואחריות

לבסוף, שקלו את המותג ותוקף האחריות של מכונת התפירה בה אתם מעוניינים. חפשו מותג מכובד ומוכר בייצור מכונות איכותיות, ובחרו מכונה שמגיעה עם אחריות טובה שיכולה לתת לכם שקט נפשי בידיעה שאם משהו ישתבש במכונה, תהיו מכוסים.

איזה מכונת תפירה מומלצת לצרכים שלכם?

לפניכם רשימת המכונות המומלצות וממש בנגיעה , יתרונות כל מכונה, אנא עברו על הרשימה ונשמח לענות על כל שאלה נוספת בשיחה.

מכונת תפירה אלנא סטאר-star – הכוכבת של מכונות התפירה הביתיות, מכונה אלקטרונית קלה ונוחה מאד לתפעול. תופרת על כל סוגי הבדים, 20 סוגי תפרים שימושיים, 2 לולאות (רגילה ועין) עמידה מאד לשנים ארוכות. 

 
מכונת תפירה מומלצת אלנא סטאר EX540 – המכונה שתאפשר לכם לפרוץ את גבולות הדמיון והיצירתיות, החל מתיקון בגד פשוט וכלה בשמלות ערב עתירות שכבות, 50 סוגי תפרים כולל קווילטינג, לולאות, עבודות טלאים, קישוטים. מסך לד לתצוגה ברורה של הדוגמאות, 3 סוגי לולאות בלחיצה אחת.
 
מכונת תפירה אלנא סטאר 340EX – דגם מומלץ מאד לאוהבי התפירה שמעוניינים לחסוך כה מאות שקלים מהדגם הבא אחריה, אך רוצים לקבל את רוב האפשרויות תפירה. לרבות 25 סוגי תפרים בלולאה אחת, משחיל חוט אוטומטי, תאורה מדויקת, ניתן לכוון מחט מרכז-שמאל.
 
מכונת תפירה אלנא J3210 – המכונה שתגרום לכם להתאהב בתפירה ממש מהתחלה, קלה ונוחה לתפעול. תופרת מגוון סוגי בדים, גם עבים מהרגיל.
 
מכונת תפירה אלנא 660EX – מכונת הדגל בתחום המכונות הביתיות, מאפשרת 200 סוגי תפרים, 12 סוגי לולאות, 3 סוגי אותיות אלפא-בית, מסך lcd, תפרים מיוחדים לחיזוק תפירה ישנה ועוד עשרות פונקציות ההופכות את התפירה לחוויה.
 
מכונה תפירה אלנא לוטוס החדשה – אוברלוק הינו תפר מיוחד החותך את שולי הבד הפרומים באופן אוטומטי, ולמעשה מאפשר גימור מקצועי ואיכותי לשולי הבגד. תפר זה נפוץ מאד שכן משמש לא רק לקצוות הבגד, אלא גם לתפירת קישוטים לבגדים, מכפלות מכנסיים ובדים. התפר חזק מאד ומשמש גם לפתרונות נוספים בעולם התפירה. אם אתם מתכוונים לתפור הרבה עדיף שתשקלו רכישת מכונה המכילה פונקציה זו. למעבר לעמוד מכונות אוברלוק – הקליקו כאן

מכונת תפירה תעשייתית מומלצת

מחפשים מכונת תפירה מקצועית תעשייתית? לרשימה המלאה לחצו כאן
תחזוקת מכונת תפירה

תחזוקה למכונות תפירה

מכונות תפירה הן כלי יקר ערך שיכול להחזיק מעמד שנים רבות אם מטפלים בהן כראוי. תחזוקה קבועה של מכונות תפירה יכולה לעזור במניעת תקלות, לשפר

קרא עוד »
Call Now Button דילוג לתוכן