עגלת קניות

חפש לפי קטגוריה

בובת דיגום מקצועית

1,780

תיאור

לא פעם יצא לנו להיתקל בבובות דיגום, שהן הבובות שעליהן מודדים את הבגדים בזמן התפירה שלהם. היום יש הרבה יצרנים שמייצרים את בובות הדיגום הללו שמטרתן לסייע בעבודות תפירה ולאמוד את המידות הרצויות. היצרנים של בובות הדיגום נמצאים בארה”ב ובמדינות מסוימות באירופה ויש גם מעט יצרני בובות דיגום במזרח הרחוק.

כמו כל מוצר, יש בובות מסוג הפשוט ויש מהסוג המשובח, בובות דיגום אידאליות הן כאלה שניתן לשנות עליהן את המידות, משמע הן יכולות להיות במידה של מבוגר וכן במידה של ילד. שכן אם ניתן לעשות זאת חשוב שהשינוי של המידה יתבצע בכל אבר בגופן, באזור החזה והמותניים, הירכיים ועוד. אף אדם לא נולד מושלם ולכן על מנת שיהיה אפשר לשנות את המידות בהתאם לאדם שעבורו תופרים או לאוכלוסייה מסוימת שמיעדים לה את הבגד, חשוב שכל אבר יהיה ניתן לשינוי, מה שמאפשר התאמה משולמת של הבגדים לגוף.

מטרותיה של בובת דיגום

כמו כל איש מקצוע שמסתייע באביזרים על מנת ליצור את המוצר שלו, כך גם מי שתופר או מעצב בגדים יזדקק לכלי עבודה שיסיעו לו בעבודה. בובות דיגום שמשתנה והיא מודולרית, היא פריט מושלם לכל תופר או תופרת, מעצבי אופנה חייטים וכו’. בובת דיגום היא כלי אידאלי שמאפשר לעשות מדידות מדויקות של גוף האדם, היא מאפשרת לצפות בתוצר ולשנות אותו, מאפשרת התאמה של החלקים של הגוף לפני שמתבצעת פעולת הגזירה, התאמה של גוונים ועוד. הבובה עצמה מורכבת משמונה חלקים שניתנים לשינוי ולהתאמה.

איכותן של בובות דיגום

אם כן, כמו כל פריט עזר וכלי שהוא משמש לעבודתם של אנשי מלאכה, גם בובות דיגום ככל שיהיו מקצועות יותר ואיכותית יותר, הן יסבו עזרה והנאה למשתמש בהן. בובות הדיגום מחולקות לשתי מידות בדרך כלל, הראשונה היא ממידה 36 עד מידה 40, והשנייה ממידה 40 עד 46. האיכות של הבובות נקבע בעיקר לפי מדד היציבות שלה על הקרקע, לכן ישנן בובות דיגום שבנויות מעץ מלא והן מאפשרות יציבות מרבית ואחיזה טובה על הקרקע.

באמצעות בובות דיגום ניתנת הפריבילגיה ליצור ולבחון כיצד הבד נתלה על הגוף איך הוא מתקבל על האברים השונים, ישנם מספר גלגלי כיוונים שבעזרתם ניתן לבצע שינוי של גודל ומידות האברים ותזוזה שלהם בצורה קלה במיוחד, כמו כן יש בד שעוטף את הבובה מה שמאפשר גם הצמדה של סיכות לצורך התאמה של הבד לגוף ולצורך שינויים וכו’.

בובת דיגום במידות 8 ו- 10 אמריקאי (מקביל ל 38-40 הישראלי).

לפרטים נוספים על בובת הדיגום שלנו צרו איתנו קשר

קרא עוד: מכונות הלחמה

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “בובת דיגום מקצועית”
Call Now Button דילוג לתוכן